Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce – Nominacja Ludzie Roku Briefu 2015

2 856

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce:

 

ANITA KIJANKA

autorka inicjatywy „Wenusjanki”

Za stworzenie i koordynację projektu „Wenusjanki”, skierowanego do aktywnych, chcących rozwijać się kobiet biznesu. Założycielka firmy Com Creation, zajmującej się promocją, szkoleniami oraz organizacją wydarzeń. Uhonorowana tytułem „Przedsiębiorcza Kobieta 2012”.

::

 

KATARZYNA WIERZBOWSKA

założycielka, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

 Za założenie fundacji, której celem jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet, a także wspieranie rozwoju firm prowadzonych przez nie. Odpowiada za strategię oraz realizację misji FPK. Doświadczenie zdobywała w szeregach takich firm, jak Goodbrand oraz Headlines Porter Novelli, pełniła również funkcję wiceprezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

::

 

JOANNA PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA

inicjatorka projektu Znane Ekspertki

 

 Za realizację inicjatywy Znane Ekspertki, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, która stanowi wynik niewielkiej obecności kobiet w mediach, mimo ich umiejętności i wiedzy. Od niemal 20. lat związana z branżą komunikacji, jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations, a także właścicielką agencji Headlines Porter Novelli.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::
Fot. Fotolia/ destina

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };