Czwarta edycja Dnia Reklamy

1 933

Brief chętnie wspiera inicjatywy studenckie. Chcemy mieć wkład w edukację, wymianę opinii i doświadczeń z młodymi ludźmi. Dlatego też kilka dni temu redaktor naczelny magazynu – Grzegorz Kiszluk, wziął udział w kolejnej edycji Dnia Reklamy. Oto krótka relacja z wydarzenia.

Dnia 20 maja na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się czwarta edycja „Dnia Reklamy”, organizowanego przez Koło Naukowe Marketingu „Target”.

Gośćmi wydarzenia byli: Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny magazynu „Brief”, Jacek Studzioski – Senior Strategy Planer w 180 Heartbeats + Jung von Matt, Paweł Wójcik – New Bussines Director w Millward Brown, oraz Tadeusz Żórawski – Prezes Zarządu Universal McCann, którzy uczestniczyli w dwóch debatach oksfordzkich. Dyskusje poruszały temat etyki w reklamie oraz skuteczności nośników komunikacji marketingowej – telewizji i internetu.

Po wymienieniu argumentów przez dyskutantów studenci mogli zadad gościom pytania a następnie zagłosowad na zwycięzcę danej debaty.

Zwycięzcy debaty:

Internet vs. TV – Grzegorz Kiszluk oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja za telewizją)
Etyka w reklamie – Paweł Wójcik oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja przeciw etyce).

 

fot. Koło Naukowe Marketingu „Target”   

::

fot. Fotolia / AGPhotography

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };