Debata: Kilka spojrzeń na kreatywność

4 015

W lutym br. w Teatrze Wielkim Operze Narodowej odbyła się gala „50. najbardziej kreatywnych w biznesie” według „Briefu”, podczas której Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, zaprosił gości do debaty na temat kreatywności jako źródła sukcesu w biznesie. W rozmowie udział wzięli: Norbert Biedrzycki, prezes zarządu ABC Data i wiceprezes zarządu MCI Management; Ewa Magdalena Filipp, kierownik promocji Teatru Wielkiego Opery Narodowej; Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR Mercedes-Benz Polska; Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Holding; Paweł Kastory, współzałożyciel Grupy Corporate Profiles DDB i Człowiek reklamy Briefu 2012; oraz wyróżnieni w poprzednich edycjach naszego rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie — Rafał Brzoska, założyciel Grupy Integer.pl, i Piotr Voelkel, twórca Grupy Kapitałowej Vox.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };