Debata: Śmierć telewizji? To tylko mit!

4 870

17 września br. w warszawskiej restauracji „Na Lato” odbyła się debata poświęcona telewizji – tradycyjnej i opartej na emisji on-line. Redaktor naczelny magazynu „Brief”, Grzegorz Kiszluk, moderator spotkania, pytał gości m.in. o to, jak prezentuje się dzisiaj świat mediów oraz w jaki sposób można korzystać z potencjału niesionego przez pozatelewizyjne treści wideo.

W debacie wzięli udział: Mariusz Filipiak, prezes zarządu, EVIO Polska; Adrian Wojtaszek, kierownik biura reklamy, Telewizja Polska; Stanisław Jankowski, dyrektor zarządzający, Polsat Media Biuro Reklamy; Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego, TVN; Sergiusz Geller, TV planning & buying director, Havas Media.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };