Debata: Wideo w sieci – jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?

3 536

28 stycznia br. w Warszawie odbyła się konferencja „Wideo w Sieci” zorganizowana przez magazyn Brief.
Konferencja zakończyła się debatą zatytułowaną „Wideo w sieci – jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”. Udział w dyskusji wzięli: Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska, Tomasz Czudowski, branding solutions lead, SEEMEA Emerging Markets at Google, Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny i twórca „Kammel Czanel”, Radosław Kotarski – współwłaściciel sieci partnerskiej LifeTube oraz autor kanału Polimaty TV, a także Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Muse. Zapraszamy do oglądania.

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };