...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Defibrylatory w Biedronkach

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna pilotażowy program „Bezpieczna Biedronka”, w ramach którego będzie wprowadzać rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo klientów, pracowników oraz wszystkich osób przebywających w otoczeniu sklepów sieci.

W lipcu br. w wybranych 40 sklepach na terenie całego kraju zostaną umieszczone pierwsze defibrylatory AED. W 2013 roku pracownicy odbędą także 350 godzin szkoleń z udzielania pomocy przedmedycznej.

AED, czyli Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny, to urządzenie, które powinno być zastosowane podczas każdej utraty funkcji życiowych poszkodowanego. Jego zadaniem jest dokonanie oceny pracy serca oraz, w przypadku stwierdzenia niepożądanego rytmu, wskazanie przeprowadzenia defibrylacji. Wczesne podjęcie resuscytacji i prawidłowe wykonanie defibrylacji w ciągu 2 minut zwiększa szansę na przeżycie – wg Polskiej Rady Resuscytacji – o 60 proc.

Defibrylatory znajdą się w szafkach oznaczonych logo „Bezpieczna Biedronka”, a placówki, w których umieszczone będą defibrylatory, zostaną oznakowane informacyjnym plakatem. Jednocześnie pracownicy sklepów, w których znajdą się defibrylatory, zostaną przeszkoleni z zasad pomocy przedmedycznej oraz użytkowania AED, by mogli nieść pierwszą pomoc poszkodowanym. Szkolenia z pierwszej pomocy w ubiegłym roku przeszło prawie 3,5 tys. pracowników Biedronki.

Na stronie www.biedronka.pl będzie można znaleźć informacje nt. AED oraz spis sklepów, w których będą one umieszczone.

 

 

Niedawno defiblatory AED pojawiły się także  w wybranych placówkach ING Banku Śląskiego:

Defibrylatory w placówkach ING

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF