Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

1 699

Agencja interaktywna Marketing Wizards Group stała się częścią grupy Dentsu Aegis Network Polska. Obie strony podpisały umowę akwizycyjną.

Ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance, działających do tej pory w agencji Marketing Wizards Group, zostanie włączonych w struktury agencji iProspect Polska. Jest to jedna z agencji należącej do globalnej sieci komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzi sześć innych globalnych marek, w tym m.in. Carat czy Isobar.

Marketing Wizards Group działa od 2010 roku. Przez pięć lat działalności zdobyła status jednej z najszybciej rozwijających się marek na rynku i wiodącej agencji interaktywnej. Wśród jej klientów można odnaleźć takie marki jak Virgin Mobile, BlaBlaCar, InPost czy Johnson&Johnson. Wachlarz klientów, z którymi przyjdzie współpracować ekpertom po przejęciu rozszerzy się o współpracujące z iProspect marki takie jak Lego, MasterCard, Adidas, Mattel czy Reebok.

Na czele nowej struktury, w randzie członków zarządu, stworzonej pod marką iProspect Polska staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. Wszyscy panowie wcześniej wchodzili w skład zarządu Marketing Wizards Group.

– Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network i bycia niezaprzeczalnym liderem w obszarze digital na polskim rynku. – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe – Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. – dodaje.

::

fot. Fotolia/ Kritchanut

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };