Diferente dla Energetycznego Centrum SA

1 775

Ruszyła nowa kampania reklamowa niezależnego sprzedawcy energii elektrycznej autorstwa agencji Diferente. Reklamy promują ofertę dostaw prądu i paliwa gazowego dla domu. Kampania opiera się na działaniach ATL, BTL i on-line.

Na początku lipca na antenach ogólnopolskich stacji (TVP i Polsat) pojawił się spot Energetycznego Centrum SA. Reklama jest również wyświetlana w kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszą tablice sponsorskie wyświetlane głównie w kanałach Grupy TVN.

Cała Kampania prowadzona jest pod hasłem: Gdzie nie spojrzę, tam oszczędzam! Gaz i prąd taniej nawet 750 zł. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz edukacja w zakresie zmiany dostawcy energii i gazu. Największym problemem zarówno w kwestii zmiany sprzedawcy gazu jak i energii elektrycznej jest wciąż niska świadomość społeczeństwa w zakresie możliwości dokonania takiej zmiany. Tymczasem dziś jest to równie proste jak zmiana operatora sieci telefonii komórkowej czy Internetu i nie dotyczy tylko przedsiębiorców. Dlatego w kampanii duży nacisk kładziemy na edukację odbiorcy indywidualnego. – mówi Grzegorz Pawłowicz, dyrektor marketingu z Energetycznego Centrum SA.

Za strategię komunikacji oraz kreację spotów i layoutów reklamowych odpowiada agencja Diferente. Spot wyreżyserował Grzegorz Warszawski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Videlec.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };