Duże zainteresowanie Google Analytics

1 715

Blisko 600 osób uczestniczyło w konferencji Google Analytics CEE Summit 2013, która odbyła się w Warszawie.

Odbywająca się w Warszawie konferencja Google Analytics CEE Summit 2013 była niewątpliwie największym i najważniejszym lokalnym wydarzeniem z obszaru analityki internetowej. Blisko 600 uczestników wskazuje na duże zainteresowanie tematyką analityki internetowej. Na konferencję przyjechało wielu gości z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.

GA Summit Warsaw 2013

Z pewnością ogromną wartością był udział gości specjalnych konferencji: Stefana Schnabla, pracującego na co dzień w centrali Google w Mountain View oraz Clancy Childsa z londyńskiej siedziby firmy. Pierwszy z nich opowiedział między innymi o mierzeniu efektów marketingu zintegrowanego przy pomocy najnowszych funkcjonalności Google Analytics. Clancy Childs wyjaśniał na czym polegają wyzwania i możliwości podczas pracy z ogromną ilością danych.

W części dotyczącej lokalnych doświadczeń związanych z analityką internetową swoją wiedzą podzielili się certyfikowani specjaliści Google Analytics: Florian Pertyński (Bluerank), Piotr Guziur (M@rketing Online), Maciej Gałecki (Bluerank), Mateusz Godala (K2 Search) i Maciej Lewiński (iSurvival).

Niespodzianką dla uczestników było zrobienie wspólnego zdjęcia w okolicznościowych koszulkach. Wydrukowane na miejscu fotografie zostały zabrane przez przedstawicieli Google do Mountain View i Londynu.

Organizatorami Google Analytics Summit CEE 2013 były dwie agencje SEM z Polski: Bluerank i M@rketing Online. Kolejne tego typu wydarzenia odbędą się wiosną (Konferencja Blueffect) oraz jesienią (GA CEE Summit) 2014 roku.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };