...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

Rusza pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2013 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów.

Do 13 września br. można nadsyłać – bezpłatnie dla członków e-Izby – zgłoszenia w dwóch głównych kategoriach: brandingowej oraz sprzedażowej.

Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda Najlepsza Obsługę Klienta.

W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach:

Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku.

Sukces roku – za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które  wywarło największy wpływ na e-rynek.

Innowacja roku – za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne,

Kampania roku – dla najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne.

W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (Strona roku). Przyznane będą również statuetki Strona przyjazna klientowi – czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci – oraz Przełamanie nieufności, czyli nagrody za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je.

– W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.

27 września jury ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach konkursu. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu. Wręczenie nagród laureatom e-Commerce Polska awards 2013 odbędzie się 24 października br.

Szczegółowy na Eventy.ecommercepolska.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF