E-commerce: prelegenci cz.1

3 076

Już 7 października odbędzie się konferencja poświęcona e-commerce organizowana przez magazyn Brief. Przedstawiamy sylwetki 4 prelegentów, których prezentacje będą mieli okazję zobaczyć uczestnicy.

Informacje na temat konferencji -> kliknij

Zarejestruj się -> kliknij

Hugo Lebre, dyrektor sprzedaży, Sitecore International

Hugo Lebre

Temat prezentacji: „How to go from lead generation to e-commerce”

Hugo Lebre przed dołączeniem do Sitecore pracował w Portugalii. Jego specjalnością jest outsourcing oraz zarządzanie. Pracował również w Meksyku sprzedając oprogramowanie w Ameryce Łacińskiej. Jako dyrektor sprzedaży jest obecnie odpowiedzialny za pomaganie klientom w maksymalnej realizacji ich możliwości biznesowych.

::

Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target

Jarosław Nowak

Temat prezentacji: „Smart performance strategies for e-commerce”

15 lat w branży reklamowej od 8 lat związany z marketingiem on-line. Doświadczenie zdobywał m.in. w domach mediowychjak Omnicom Media Group, Universal Mccann, czy Value Media. Planował komunikację on-line dla takich marek jak BZWBK, Monster Polska, Bridgestone, Grupa Żywiec. Od 3 lat z sukcesem rozwija agencję marketingu efektywnościowego online – Mr Target, specjalizującą się w obsłudze marek/firm z branży e-commerce. 

::

Michał Kreczmar, e-commerce director, Hypermedia linked by Isobar.

Michał Kreczmar

Temat prezentacji: „Przyszłość e-commerce: Connected consumer, conected commerce

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego.Obecnie E-commerce Director w Hypermedia linked by Isobar.

::

Łukasz Misiukanis, Vice President Isobar Poland (grupa Dentsu Aegis Network)

Łukasz Misiukanis

Temat prezentacji: „Connecting Customers in Multichannel World – czyli o wsparciu sprzedaży w kanałach Social Media z wykorzystaniem narzędzi middleware”

Założyciel Socializer – największej agencji social media w Polsce, która w styczniu 2014 stała się częścią globalnej grupy mediowej Dentsu Aegis Network. Współtworzył i zarządzał wieloma biznesami internetowymi w Polsce i zagranicą m.in. Synerway S.A., Blue Oceans Entertainment Ltd czy eHotele Sp. z o.o. Dziś jest jedną z najważniejszych postaci na rynku social media marketingu w Polsce. Facebookiem zaczął interesować się, gdy ten miał niewiele ponad milion użytkowników. W ciągu 3 lat wywindował Socializer S.A. na pozycję lidera polskich agencji social media. Po akwizycji z Dentsu Aegis Network, grupa Socializer jest częścią Isobar Poland, najczęściej nagradzanej polskiej agencji na międzynarodowych festiwalach reklamy, Łukasz Misiukanis jako VP Isobar Poland i Social & Media Dyrektor kieruje ponad 120 osobowym zespołem ekspertów od mediów społecznościowych. Jest znany z instynktu i determinacji przy poszukiwaniu nisz i nowych rynków. Interesuje się e-commerce, rozwojem Internetu oraz nowymi mediami. Członek Mensy. Uhonorowany w 2014 roku tytułem Człowiek Roku Internetu według miesięcznika Internet Standard.

::

e-commerce

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };