...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Edycja na Twitterze

Twitter pracuje nad nową funkcją, która pozwoli na edytowanie tweetów po ich opublikowaniu.

Po opublikowaniu tweetu funkcja edytuj będzie dostępna przez ograniczony czas. Pracownicy Twittera nadal pracują nad tym, aby czas ten był jak najdłuższy. Funkcja ta pozwoli użytkownikowi na usunięcie słowa, poprawienie literówek albo dodanie jednego lub dwóch nowych słów.

Edycji będzie można dokonać tylko jednorazowo przy każdym tweecie. Po edycji, nowa wersja natychmiastowo pojawi się w strumieniu wiadomości oraz na stronach osób, które udostępniły wpis.

Twitter chce dać użytkownikom szansę na poprawę błędnych wpisów, ale nie na ich całkowitą zmianę. Innymi słowy nie chce, aby zmodyfikowany wpis był zupełnie inny od poprzedniego. Pragnie też uniknąć sytuacji, w której często udostępniany post nagle zmieni swoją treść na reklamę czy promocję.

Podobno Twitter ma zamiar opracować algorytm, którego zdaniem będzie wykrycie czy użytkownik poprawił wpis, czy umieścił w nim zupełnie inne treści. Jednak warto dodać, że nawet najbardziej zaawansowane algorytmy w branży, mogą mieć margines błędu.

Gdy Twitter opracuje w całości funkcję edycji, na początku będzie ona udostępniona do testów tylko wybranym. Najprawdopodobniej będą to organizacje, dziennikarze, media, celebryci i urzędnicy państwowi.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF