LEAN STARTUP – program szkolenia

10 941

Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku? Co zrobić, gdy tradycyjny sposób tworzenia produktów nie działa? Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile oraz jak się ono wiąże z Lean Startup? Na te i inne pytania odpowiemy już 1 czerwca na szkoleniu „LEAN STARTUP – od tworzenia nowych produktów do kultury zwinnej organizacji”.

KIEDY?

– 1 czerwca

GDZIE?

Business Link PGE Narodowy
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
Warszawa

 

Inwestycja:

1350 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś <<

::

UWAGA!

Wyjątkowa okazja 3za2 – przy zapisie 3 osób z jednej firmy na szkolenie – płaci się tylko za 2 osoby.

W formularzu zgłoszeniowym w polu Kod rabatowy należy wpisać „3za2”.

Promocja trwa do 22 maja. Liczba miejsc ograniczona.

 

PROGRAM:

9:00 – 9:10
Powitanie

9:10-10:10
„Lean Startup – od tworzenia nowych produktów do kultury innowacyjności w organizacji”  – Bartosz Janowicz

10:10-10:30
Przerwa

10:30-11:30
„Czas na rewolucję CX” – Małgorzata Nowak

11:30 – 12:40
Unconference – Facylitowana wymiana doświadczeń uczestników wokół realnych przypadków.

12:40 – 13:40
Lunch

13:40-14:40
„Agile – czy to sprawdzony przepis na skuteczną pracę w niepewnych warunkach czy tylko kawałek układanki? – Łukasz Szóstek

14:40-15:00
Przerwa

15:00-16:00
„Czy growth hacker zastąpi Twojego dyrektora marketingu?” – Arek Morawski

 

***

PRELEGENCI:

  • Bartosz Janowicz, właściciel firmy Proinnovate, ekspert ds. Lean Startup i wdrażania kultury organizacyjnej opartej na przedsiębiorczości i innowacyjności

  • Małgorzata Nowak, senior consultant w firmie Innovatika, wcześniej product manager, T-Mobile Polska. Ekspert i pasjonatka tworzenia propozycji wartości dla klientów

  • Łukasz Szóstek, ekspert w tworzeniu przejrzystych celów i strategii oraz skutecznego dostarczania ich rezultatów. Zdecydowany, lecz nieortodoskyjny zwolennik podejścia Agile oraz Lean.

  • Arek Morawski, były pracownik wielu agencji (PR, social media, 360). Praktyk i pasjonat growth hackingu. Obecnie zarządza marketingiem w software house’ie The Masters

 

::

Foto: Fotolia.com // Autor: Rawpixel.com

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze