Facebook ma kolejny milion reklamodawców

876

Facebook ogłosił, że o jeden milion wzrosła liczba reklamodawców, definiowanych jako aktywnych w ciągu ostatnich 28 dni. Wskazuje to na rosnącą rolę serwisu w strategiach marketingowych – zarówno mniejszych, jak i większych firm.

– Facebook umożliwia firmom różnej wielkości komunikację na skalę, która nie była wcześniej możliwa. To niezwykłe, że ponad miliard ludzi jest połączonych za pośrednictwem jednej platformy. A to dopiero początek – mówi przedstawicielka FB – Carolyn Everson, VP global marketing solutions, która gościła w Polsce w zeszłym tygodniu.

Poniżej prezentujemy wybrane dane dotyczące europejskiego rynku reklamy na Facebooku: 

1,2 mld połączeń między użytkownikami a małymi firmami w UE (do 1 kwietnia 2013 roku) 

– W ciągu tygodnia 270 mln użytkowników odwiedziło strony małych firm na Facebooku (średnia dla tygodnia z okresu 1 marca – 28 marca 2013) 

– W ciągu tygodnia użytkownicy zostawili 8 mln komentarzy na stronach małych firm na Facebooku (średnia dla tygodnia z okresu 1 marca – 28 marca 2013) 

61% aktywnych użytkowników Facebooka* w UE jest połączonych ze stronami małych firm na Facebooku (dane z 31 marca 2013) 

Carolyn Everson uważa, że Facebook sprawi, że świat będzie bardziej otwarty i lepiej połączony. – A dla reklamodawców i specjalistów od marketingu wartość naszej propozycji jest prosta: Facebook to miejsce, gdzie są ludzie, którzy są dla nas ważni, miejsce, gdzie każdego dnia i bez względu na to, gdzie się znajdują, odkrywają, co jest dla nich ważne – dodaje. – Specjaliści od marketingu pracujący dla firm różnej wielkości i reprezentujących różne branże określają, co jest ważne dla 1,1 miliarda naszych użytkowników, a nasi pracownicy współpracują z różnymi typami firm, by zapewnić, że ich najważniejsze komunikaty i wartości są eksponowane we właściwy sposób – wyjaśnia Everson. 

* użytkownicy aktywni w ciągu ostatnich 28 dni

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };