Facebook wprowadza zmiany dla biznesu

1 956

Przedsiębiorcy będą mogli efektywniej komunikować się ze swoimi klientami przez Facebooka oraz łatwiej budować swoją obecność na urządzeniach mobilnych. Wszystko dzięki szeregowi zmian, które dadzą nowe możliwości 45 milionom stron firmowych istniejących na Facebooku.

Zmiany dotyczą kilku kluczowych obszarów, począwszy od aktualizacji układu stron po nowy sposób budowania oferty. Wszystkie zmiany zostały stworzone przede wszystkim z myślą o mobilnych konsumentach, którzy coraz częściej poszukują kontaktu z firmami i przeszukują ich oferty poprzez urządzenia mobilne.

Najistotniejszą chyba i najbardziej widoczną zmianą wydaje się być sposób budowania stron firmowych. Dotychczas były one podobne. Obecnie każda firma będzie mogła tworzyć sekcje specjalne, dopasowane do różnorodnych branż i typów prowadzonego biznesu. Poprzez Facebooka będzie można teraz chociażby prezentować swoją ofertę i produkty.

Na urządzeniach mobilnych zaktualizowany zostanie także układ stron. Aby łatwiej dotrzeć do potrzebnych informacji, sekcje będą przypisane odpowiednim zakładkom na stronie, tak jak ma to miejsce przy filmach czy zdjęciach.

Facebook testuje także wiele nowych przycisków w swojej aplikacji mobilnej, które mają ułatwić kontakt na linii marka – konsument. Wśród nich mają znaleźć się takie jak „Contact us”, „Call now” czy „Send Massage” i wiele innych. Wszystkie przyciski „call-to-action” na urządzeniach mobilnych będą większe, jaśniejsze i łatwiejsze do znalezienia na stronie.

::

Fot. Fotolia/  Sondem

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };