Folx – pierwsza sieć komórkowa w aplikacji.

254

Jesteśmy Folx, pierwszym operatorem działającym na zasadzie subskrypcji, którą włączasz i wyłączasz, kiedy chcesz. Wszystko załatwiasz w aplikacji, a karta SIM przyjeżdża do Ciebie we wskazane miejsce nawet w 15 minut.

Subskrypcja Folx to: nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, 20 GB internetu i roaming w UE bez dodatkowych opłat. Jeśli masz kod aktywacyjny, najpierw przez minimum miesiąc korzystasz i testujesz za darmo. Potem subskrypcja kosztuje Cię 29,99 zł miesięcznie.

Chyba, że zaprosisz swoich znajomych. Wtedy możesz nie płacić wcale! Gdy ktoś dołączy do Folx, korzystając z Twojego zaproszenia, oboje dostaniecie darmowy miesiąc subskrypcji. Im więcej osób zaprosisz, tym dłużej nic nie płacisz.

W Folx żyjesz według własnych zasad, tak jak lubisz, w zgodzie ze swoimi aktualnymi potrzebami, często pod prąd, a z pewnością nie tak jak wszyscy. Możesz zmienić zdanie, możesz wyjechać, możesz się wyłączyć, nie jesteś zobowiązany. Dużo w życiu zmienia się spontanicznie i my to rozumiemy.

Nie trać czasu na zbędne czynności.

Nie musisz wisieć na linii załatwiając sprawy u konsultanta, czy stać w kolejce do salonu, a nawet pamiętać o tym żeby się doładować. Wszystko robi się samo. Subskrypcja łączy zalety abonamentu i telefonu na kartę. Podpinasz kartę płatniczą do konta Folx i nie musisz więcej pamiętać o płatnościach, terminach i przelewach, jak w Twoich innych ulubionych aplikacjach. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, czekamy na Ciebie na czacie 24/7.

Jaki numer wybierasz?

W Folx możesz zacząć od nowa i wybrać nowy numer z puli zaczynającej się od 450. To setki tysięcy możliwości i szansa na zdobycie numeru, który łatwo zapamiętasz, bo sam go wybierasz. Jeśli nie chcesz rozstawać się ze swoim dotychczasowym numerem, przenieś go, używając tylko aplikacji.
Subskrypcja Folx działa w całej Polsce, ale kartę SIM można obecnie zamówić w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu i na terenie konurbacji śląskiej.

FOLX-kv1.png

FOLX-kv3.png

FOLX-kv2.png

Kampania będzie emitowana w kanałach online, kinach oraz OOH.
Nad stworzeniem marki Folx i kampanią pracowali:
Super Super – strategia marki i branding
albo/albo – strategia marki i komunikacja
Rafał Grobel – koordynacja i produkcja
ShootMe – dom produkcyjny
SalesTube – strategia komunikacji mediowej, planowanie i zakup mediów

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };