Frisco.pl jak koreańskie Tesco

2 793

Frisco.pl, jeden z największych w Polsce internetowych sklepów spożywczych, uruchomił w warszawskim metrze wirtualny sklep, w którym zakupy zamawia się skanując smartfonem kody kreskowe produktów.


Warning: array_merge(): Argument #1 is not an array in /home/pproszow/domains/brief.pl/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/modules/sitemap/video_info.php on line 525

Wirtualny sklep Frisco.pl znajduje się na stacji metra „Centrum”. Ściany stacji są oklejone grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których znajdują się różne produkty. Żeby zamówić zakupy z wirtualnego sklepu należy pobrać specjalną aplikację z App Store’u lub sklepu Google Play, zainstalować ją, zeskanować kod kreskowy wybranego towaru i zatwierdzając transakcję podać adres i czas dostawy.

– Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zlokalizowany jest na najliczniej uczęszczanej stacji warszawskiego metra – szacuje się, że dziennie przewija się przez nią ok. 80 tys. pasażerów – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Faktycznie, jest to pierwszy tego typu sklep w Polsce. Niemniej jednak, jest to dość wierne odwzorowanie działań, które w Korei Południowej zrealizowała sieć HomePlus, należąca do Tesco.

Poniżej przedstawiamy film pokazujący jak funkcjonował wirtualny sklep w metrze w Seulu:

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };