#FUCKuefa w social media – analiza

2 704

Usunięcie przez UEFA Legii Warszawa z eliminacji Ligii Mistrzów wywołało wściekłość polskich kibiców, którzy wyrażali ją m.in. w serwisach społecznościowych poprzez wpisy z hashtagiem #FUCKuefa. Poniżej przedstawiamy zestawienie najważniejszych danych dotyczących wpisów z wyżej wymienionym hashtagiem.

Większość kibiców piłkarskich z całej Polski zjednoczyło się w mediach społecznościowych przeciwko kontrowersyjnej decyzji UEFA i stworzyło hashtag #FUCKuefa. Gromadzi on zarówno komentarze fanów piłki nożnej, którzy wyrażają swoje wsparcie dla klubu Legia Warszawa, jak tych krytykujących decyzję organizacji piłkarskiej.

#FUCKuefa

Agencja Isobar Poland za pomocą platformy SocialPylon zebrała dane o wpisach internautów z hashtagiem #FUCKuefa w serwisach Facebook, Twitter i Instagram. Łącznie, w okresie od 7 do 12 sierpnia opublikowano około 16 tysięcy wpisów w social media z hashtagiem #FuckUEFA. Najwięcej na Facebooku (15 652), znacznie mniej na Twitterze (283) i Instagramie (115). Najwięcej nieprzychylnych wpisów pod adresem organizacji piłkarskiej opublikowano 9 i 10 sierpnia. Zdecydowanie najpopularniejszym wpisem był ten opublikowany na oficjalnej stronie klubu Legia Warszawa 9 sierpnia. Zebrał prawie 19 tys. polubień i 1,5 tys. udostępnień (stan na 13 sierpnia).

Analiza powstała na bazie danych zgromadzonych na terenie Polski, z wykorzystaniem platformy SocialPylon do monitoringu i zarządzania treścią w social media.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };