...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Golden Drum: termin na zgłoszenia przedłużony

Organizatorzy jubileuszowego 25. Festiwalu Golden Drum ogłosili ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń: 3 września 2018.

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji oceni 22 czołowych międzynarodowych ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej z branż odpowiadających różnym kategoriom konkursowym. Na ich czele stanie Adrian Botan, Global Executive Creative Director McCann Worldgroup i przewodniczący European Creative Leadership Council w Wielkiej Brytanii oraz Jaime Mandelbaum, Chief Creative Officer Y&R Europe z Czech.

Zmiany w programie konkursowym

Organizatorzy zapowiedzieli kilka nowości w programie konkursowym. Główny konkurs Golden Drum, jak zwykle podzielony na dwie części: Best Piece and Best Practice, w tym roku poszuka odpowiedzi również na bardziej konkretne pytania w nowych sekcjach „WHAT” (najlepsze rozwiązania i najbardziej efektywne wdrożenia) i „WHY” (przyczyny wyboru konkretnych sposobów komunikacji). Każda z nich ocenia inne grupy i kategorie konkursowe, które odzwierciedlają najnowsze trendy w branży reklamowej i kreatywnej. Jubileuszowa edycja festiwalu upłynie pod hasłem „Odkrywanie źródeł inspiracji”, a myślą przewodnią wszystkich spotkań będzie twórcza transformacja przyszłości, która inspiracje czerpie z codziennego życia.

Sekcje konkursowe

Sekcja „WHAT” rozpatrzy zgłoszone prace (indywidualne projekty z kategorii takich jak: Film, Print, Out of Home, Audio, Digital & Mobile, Reach, Integrated and Craft) pod kątem ich innowacyjności i efektywności.

Jury obradujące w sekcji „WHY” oceni kampanie pod względem celu, dla którego zostały stworzone. Prace podzielono na grupy tematyczne: aktywizacja, budowanie marki, efektywność funkcjonalna, rozrywka, innowacyjność, lokalny duch, wpływ popkultury i dobro społeczne.

Od lat nieodłącznym elementem festiwalu jest Young Drummers Competition. To konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30. roku życia. Mogą oni zgłaszać projekty plakatów przedstawiających słoweńskie miasto Piran, które wzmocnią jego wizerunek i postrzeganie nie tylko przez pryzmat atrakcyjnej destynacji turystycznej, ale też kulturalnej – jako ojczystego miasta barokowego kompozytora Tartiniego.

Konkursy są otwarte dla wszystkich agencji, reklamodawców, domów projektowych i produkcyjnych, firm mediowych i innych podmiotów zaangażowanych w tworzenie lub produkcję komunikacji marketingowej z 40 krajów. W poprzednich latach wiele nagród trafiło do polskich agencji, wśród których znalazły się m.in.: Leo Burnett Warszawa, Grey Worldwide Warszawa, Ogilvy&Mather, DDB&Tribal, Isobar Polska czy Saatchi&Saatchi.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z reklamą. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1994 roku i stał się znanym na całym świecie symbolem branży reklamowej. Golden Drum to także inspirujące wykłady, prezentacje, warsztaty, spotkania i rozmowy z ludźmi reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż, coroczny gospodarz tego wydarzenia.

Partnerem komunikacyjnym tegorocznej edycji Golden Drum jest MSL.

Ważne daty:

Termin zgłoszeń: 3 września 2018

Termin zgłoszeń do Young Drummers Competition: 10 września 1018

Akredytacje: do 15 października 2018

Więcej informacji o Golden Drum na stronie: https://goldendrum.com/.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF