Google Glass w sprzedaży

2 928

Google Glass przestało być produktem dedykowanym wąskiej, elitarnej grupie. W Stanach Zjednoczonych są już powszechnie dostępne, a jedyną przeszkodą w zakupie gadżetu może być dość wysoka cena. Wiadomość ta zbiegła się w czasie z ogłoszeniem zmiany na stanowisku dyrektora działu odpowiedzialnego za Google Glass. Miejsce to zajęła specjalistka do spraw marketingu Ivy Ross.

15 kwietnia Google Glass miały swoją premierę w USA. Były dostępne jedną dobę, a ich koszt wynosił 1500 dolarów. Cena wprowadzonej do sprzedaży wersji okularów Explorer Edition pozostała bez zmian. Google informuje jednak, że narzędzie jest wciąż udoskonalane i na ostateczną wersję będziemy musieli poczekać. Nie wiadomo jeszcze jak poprawki wpłyną na cenę okularów.

Jak w przypadku większości gadżetów producenci oferują klientom możliwość spersonalizowania produktu. Obecnie możemy wybierać spośród pięciu wersji kolorystycznych. Od nas też zależy, jaki kształt będą miały oprawki. Na wyglądem Google Glass będzie z pewnością czuwać Ivy Ross, która ma duże doświadczenie w zakresie mody i designu, nabyte podczas współpracy z takimi markami jak Calvin Klein, Gap czy Swatch.

 

:: 

Zobacz również

Google Glasses zmienią świat reklamy

Czy przyszłość SEM to Google Glasses

::

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };