Grzegorz Kiszluk ostro o zmianach w TVN CNBC

1 978

Wczoraj połowa pracowników kanału TVN CNBC otrzymała wypowiedzenia, a szefem kanału przestał być Roman Młodkowski.

Grupa TVN nie rezygnuje jednak całkowicie z kanału poświęconego gospodarce i biznesowi. Nowa koncepcja ma uwzględniać również udział w ramówce publicystyki na temat polityki.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny „Briefu”, komentuje:

Może w końcu ktoś zorientował się, że mały i średni biznes to nie tylko giełda i stopy procentowe. Warto nauczyć się podstaw marketingu i strategii i zarządzania – właśnie tego potrzebują polscy przedsiębiorcy. PPP to też tamat, który warto poruszać, a pan red. Młodkowski może wreszcie zrozumie to, jak silne marki miejsc, w tym marka Polski, mogą sprzyjać rozwojowi gospodarki, eksportu, turystyki oraz nowym inwestycjom. Przykro mi, że musiałem to napisać, ale tylko w TVN CNBC wielokrotnie odbijałem się od muru niezrozumienia z inicjatywami Briefu oraz Brief for Poland.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };