HealthTV dostępne w placówkach Grupy LUX MED

1 996

Największa sieć prywatnych placówek medycznych będzie korzystać z HealthTV flagowego produktu Admotion.

 

Zainstalowany system digital signage będzie emitował ramówkę zawierająca Feel Good Content, pozwalającą na przekazywanie pacjentom aktualnych informacji i materiałów dotyczących m.in. zdrowia, kultury i ekologii.

Integrator i operator systemu – spółka Admotion – udostępni również opcję sprzedaży czasu emisji dla wybranych reklamodawców.

Sieć digital out of home w placówkach medycznych to bardzo pożądany przez reklamodawców kanał komunikacji, ponieważ oprócz przewagi, którą daje technologia (m.in. natychmiastowej aktualizacji, przyciągającego uwagę, dopasowanego do miejsca i czasu treści) jest również naturalna przewaga w postaci długiego kontaktu odbiorcy z treścią, a także braku innych elementów absorbujących uwagę, z którymi mamy do czynienia na ulicy lub w innych miejscach publicznych – mówi Mateusz Rybakowski, drektor zarządzający Admotion Sp. z o.o.

Inwestycja obejmująca placówki Grupy LUX MED, realizowana jest etapami. HealthTV obecne jest już w ponad 100 lokalizacjach, w 7 wiodących sieciach medycznych. W skali miesiąca treści wideo są oglądane przez 1,61 mln odbiorców w całym kraju.

Co ciekawe 80. proc stanowią odbiorcy unikatowi, ponieważ placówki medyczne codziennie odwiedzają nowi ludzie.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };