...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Historia content marketingu

Agencja WhitePress rozpoczyna prace nad e-bookiem, który opisze historię i rozwój content marketingu na świecie. Jest to pierwszy tego typu projekt na polskim rynku. Publikacja pojawi się na przełomie sierpnia i września 2014 roku.

Whitepress chce dokładnie prześledzić historię content marketingu, począwszy od roku 1900, gdy Michelin wydał pierwszy, bardzo obszerny (bo aż 600-stronicowy) poradnik dla kierowców jeżdżących po francuskich drogach. W publikacji dużo miejsca zostanie poświęcone korelacji między CM, a kanałami komunikacji i rozwojem kolejnych technologii – druku, radia, telewizji i Internetu. Autorzy wyjaśnią też, które etapy w historii miały największy wpływ na rozwój content marketingu i jego obecny kształt. Całość zostanie uzupełniona komentarzami partnerów badania.

::

Strategie marketingowe 2014: raport

::

Określenie „content marketing” zaczęło pojawiać się w polskiej branży marketingowej w okolicach lat 2005-2006, ale sama strategia – od niedawna nazwana na nowo – jest dużo starsza. Chcemy stworzyć jedną publikację, która rzeczowo wyjaśni czym Content Marketing jest i jak się rozwijał. Myślę, że będzie to bardzo ważny głos w dyskusjach o początkach CM, bo te wciąż są żywe – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współwłaściciel agencji Content Marketingowej Whitepress.

Za realizację projektu odpowiedzialni będą dr Paweł Strykowski i Maciej Mazur, content manager agencji Whitepress.

Jednym z partnerów medialnych projektu jest magazyn Brief.

Publikacja będzie bezpłatna i ogólnodostępna.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF