Horeca Group doceniona przez klientów

86

Horeca Group jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się agencji na rynku. Potwierdzają to badania i wyróżnienie otrzymane m.in. w konkursie Agencja Eventowa Roku 2018.

W badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown pod uwagę wzięto 19 agencji eventowych, przepytanych zaś zostało ponad 120 Klientów, którzy w ciągu ostatniego roku współpracowali z ocenianymi firmami. Zadawano pytania m.in. o przejrzystość wykorzystania budżetu, umiejętność wykorzystania nowych mediów i nowych technologii w realizacji projektów, przestrzeganie etyki zawodowej i jakość Client Service. We wszystkich tych kategoriach, debiutująca w zestawieniu, Horeca Group, otrzymała bardzo wysokie oceny od swoich Klientów. Szczególnie wysoko oceniona została zgodność realizacji wydarzeń z oczekiwaniami Klientów, przestrzeganie etyki zawodowej i umiejętność zorganizowania kompleksowych eventów na terenie całego kraju. Wysoko, powyżej średniej badania, została oceniona też jakość współpracy z agencją i obsługi Klienta. Przekłada się to na utrzymanie kluczowych budżetów i wzrost wyników finansowych firmy.

„Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejszym miernikiem sukcesu i jest najcenniejszą nagrodą. – mówi partner managing director Katarzyna Zaniewska – Fakt, że Klienci doceniają naszą współpracę, zaangażowanie, przejrzystość działań oraz umiejętność stosowania różnych narzędzi adekwatnych do potrzeb i korzyści jakie może otrzymać marka, utwierdza nas że kierujemy się właściwymi wartościami, a zespół który tworzymy jest wyjątkowy, gotowy podejmować różne wyzwania „.

Wyróżnienie w konkursie Agencja Eventowa Roku 2018, które odebrali podczas uroczystej gali jest kolejnym już w ostatnim czasie dowodem na to, że Klienci doceniają jakość obsługi, którą oferuje im Horeca Group. Agencja w tym roku została bowiem wyróżniona w prestiżowym konkursie The Global Events Award (w kategorii Best CSR Event za projekt „Po stronie Natury” i w kategorii Best Experiential Event za „Reebok Fit Shop”) oraz w konkursie organizowanym przez spółkę Żywiec Zdrój, w kategorii „Najlepszy Dostawca Roku 2017”. Wyróżnienie Efektywne Wsparcie od Media Marketing Polska jest potwierdzeniem wysokiej pozycji Agencji na rodzimym rynku.

Za sukcesem Agencji stoją ludzie. Kluczem jest różnorodność kompetencji i zainteresowań w zespole. Horeca Group tworzą osobowości różne, ale umiejące się ze sobą doskonale komunikować i wspólnie tworzyć projekty docierające precyzyjnie do wyznaczonych grup docelowych. Przykładem świetnej pracy zespołowej jest realizacja Heineken Stage na Opener Festival. Od 2011 roku do dziś podczas pracy nad tym projektem Horeca stawia na design i brand experience. Rok w rok podejmują współpracę z innymi artystami flirtując najnowszymi trendami i proponując festiwalowiczom wyjątkowe przeżycia. Do współpracy zapraszają aktywistów miejskich z całej Polski, którzy dzielą się swoją pasją, inspirują i zachęcają do kreatywnych przedsięwzięć. Doświadczenie w organizacji wydarzeń podczas festiwali popchnęło zespół do stworzenia jednego z dwóch autorskich fanpage: NaFest.pl o tym, co ciekawego wydarza się na polskich festiwalach. Na drugim: Nuda w mieście podpowiadają z kolei jak… nie nudzić się w mieście. Idąc dalej w swojej misji promowania jakościowej rozrywki stworzyli też nowoczesną aplikację mobilną „IN Places city guide” która oprowadza po miejscach nadających energię współczesnym miastom, gdzie powstają ciekawe kolaboracje, sztuka, gdzie przesiadują lokalni mieszkańcy, bawiąc się, rozmawiając, spędzając razem czas. Zespół Horeca Group dokłada też swoją cegiełkę do tego, żeby świat był lepszy m.in. tworząc autorski program „Razem Na Drodze”, którego głównym celem jest budzenie świadomości, zwiększanie wyobraźni i bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu drogowego.

Horeca Group  powstała w 2004 roku, jako agencja strategiczna kierująca swoją ofertę do marek chcących komunikować się z konsumentem. Pierwszym dużym sukcesem była współpraca przy strategii dla marki Orbit – „Orbit. Jedz, Pij, żuj”, która zdobyła międzynarodowe uznanie wewnątrz organizacji Wrigleya, a marka do dziś posługuje się tym przekazem w komunikacji ATL-owej. Od tego czasu Agencja stworzyła wiele rozpoznawalnych eventów m.in. Heineken Stage na Opener Festivalu, „Po Stronie Natury” dla marki Żywiec Zdrój, „Reebok Fit Shop”, „Danoners World Cup”, „The Drivers’ Fuel Challenge”  dla marki Volvo Trucks oraz wiele znaczących wewnętrznych wydarzeń korporacyjnych.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };