HSBC Bank Polska ma nową szefową marketingu

4 018

W pierwszej połowie września stanowisko dyrektora ds. marketingu HSBC Bank Polska objęła Beata Gałęza. Nowa szefowa marketingu będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej wspierającej rozwój działalności banku.

Beata Gałęza zastąpi na tym stanowisku Renatę Pasternak, która była członkiem polskiego zespołu HSBC od 2010 roku, kiedy dołączyła do grona pracowników banku po 12 latach pracy w branży badawczej. Pasternak będzie realizowała nowe zadania w międzynarodowych strukturach marketingowych HSBC w Londynie. Będzie odpowiedzialna za badania rynkowe i tzw. insight dla pionu bankowości korporacyjnej HSBC dla całej Europy.

Nowa szefowa marketingu HSBC Bank Polska jest ekspertem z 15-letnim stażem pracy. Posiada doświadczenie w kreowaniu wartości marki/produktu, zarządzaniu marką, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz w tworzeniu i egzekucji efektywnych kampanii marketingowych i komunikacyjnych.

Przez ostatnich 6 lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B) w firmie Netia. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy. Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };