...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Hymn Świeżaków hitem na YouTube

W tym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków” sieci Biedronka. Hymn promujący prawidłowe żywienie znalazł się w czołówce zestawienia tuż obok polskich muzycznych hitów, przeróbek światowego Despacito czy kabaretów, takich jak Ucho Prezesa. Piosenka Biedronki jest jedynym materiałem przygotowanym przez prywatną firmę detaliczną, który wdarł się do pierwszej dziesiątki listy przebojów YouTube. Wideo z bohaterami „Gangu Świeżaków II” obejrzano w 2017 r. ponad 16,7 mln razy.

W tym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w
zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków” sieci
Biedronka. Hymn promujący prawidłowe żywienie znalazł się w czołówce
zestawienia tuż obok polskich muzycznych hitów, przeróbek światowego
Despacito czy kabaretów, takich jak Ucho Prezesa. Piosenka Biedronki jest
jedynym materiałem przygotowanym przez prywatną firmę detaliczną, który
wdarł się do pierwszej dziesiątki listy przebojów YouTube. Wideo z bohaterami
„Gangu Świeżaków II” obejrzano w 2017 r. ponad 16,7 mln razy.

– Podczas obu edycji akcji „Gang Świeżaków” ważne dla nas było to, żeby promować
warzywa i owoce oraz zasady prawidłowego odżywiania. Wiedzieliśmy też, że nasze
maskotki były często wykorzystywane w szkołach i przedszkolach podczas akcji
edukacyjnych. Nie spodziewaliśmy się jednak, że nasz hymn zachęcający do
spożywania warzyw i owoców uplasuje się wśród hitów mijającego roku – mówi
Arkadiusz Mierzwa, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo
Martins Polska S.A.

Akcja „Gang Świeżaków” sieci Biedronka była prowadzona w dwóch odsłonach w
2016 i 2017 roku. Po zebraniu na karcie kolekcjonerskiej wymaganej liczby naklejek
przyznawanych za zakupy w sklepach Biedronka, klienci mogli odebrać za darmo
maskotki w kształcie warzyw i owoców. Akcji towarzyszyły dodatkowe projekty, takie
jak przekazanie przychodu ze sprzedaży pluszaków na rzecz Caritas Polska czy
Teatrzyk Świeżaków. Kampania „Gang Świeżaków” została uhonorowana dwiema
nagrodami w prestiżowym konkursie Effie Awards – złotą nagrodą w kategorii
Retail/kanały sprzedaży i srebrną w kategorii Brand Experience.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF