IBM Business Connect 2014

4 626

18 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się niezwykle ciekawa konferencja IBM Business Connect 2014. W agendzie znalazło się miejsce zarówno dla tematów związanych z marketingiem i reklamą, jak i bankowością, handlem detalicznym i energetyką.

Ciekawy przebieg miał panel dyskusyjny „Quo Vadis Marketing”, w którym udział wzięli przedstawiciele mediów, klientów jak i agencji reklamowych.

W rozmowie udział wzięli: Mirosław Bielicki, moderator Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu, Bank Zachodni WBK Wojciech Pronobis, dyrektor departamentu marketingu usług postpaid, T- mobile Polska Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu Play i członek zarządu P4 Yuri Drabent, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji social mediowej „Lubię to” Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu, Grupa TVN Joanna Cegłowska, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej, Raiffeisen Polbank Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu ds. marketingu, Carlsberg Polska

::

W którą stronę zmierza marketing Waszym zdaniem? Piszcie w komentarzach!

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };