Idea Bank zdobywa Silver Stevie

1 773

Program „Duma Przedsiębiorcy”, w ramach którego Idea Bank promuje firmy swoich klientów, zdobył nagrodę Silver Stevie w 11. edycji International Business Awards, konkursu z cyklu Stevie Awards. W tym roku do IBA spłynęło ponad 3,5 tys. zgłoszeń z ok. 60 krajów.

Idea Bank uruchomił nagrodzony program w maju 2013 roku. Jego uczestnicy, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, otrzymują od banku bezpłatny pakiet profesjonalnych usług marketingowych. W skład tego pakietu wchodzą m.in. spoty telewizyjne, publikacje prasowe oraz działania online i w social media. Do tej pory z niestandardowej oferty banku skorzystało już prawie 200 firm.

– „Duma Przedsiębiorcy” dowodzi, że bank może aktywnie wspierać swoich klientów. Być dla nich partnerem, a nawet doradcą biznesowym – mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu w Idea Banku. – Pomagamy polskim przedsiębiorcom się rozwijać, wzmacniając jednocześnie własny wizerunek na rynku. Taki model współpracy świetnie się sprawdza, co potwierdza nieustające zainteresowanie programem i stale wzrastająca liczba klientów banku – dodaje Wilczek.

Stevie International Business Awards to międzynarodowy konkurs wyróżniający najciekawsze inicjatywy ze świata reklamy, marketingu i komunikacji biznesowej. Wśród marek nagrodzonych przez IBA znalazły się w tym roku m.in. PayPal, Greenpeace, Nikon, BMW, Coca-Cola, Metro Cash & Carry oraz Netflix. Zwycięzców wyłaniał zespół ponad 250 ekspertów z całego świata.

Srebrny Stevie trafił do Idea Banku za zgłoszenie w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year – Reputation/Brand Management – Europe”. To nie pierwsza taka nagroda dla „Dumy Przedsiębiorcy” – już wcześniej program został doceniony m.in. przez jury konkursów KTR, Impactor, SABRE, Hermes Creative i BMA B2.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };