II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności

2 046

26 czerwca w Warszawie odbędzie się II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności.

Blueffect to wydarzenie w całości poświęcone analityce internetowej i optymalizacji działań marketingowych w sieci. W programie znajdują się:

– 13 prelekcji

– 14 ekspertów z Polski, Europy i USA

– 2 ścieżki tematyczne: Ogólna i eCommerce

– ponad 2h sesji networkingowych

– skuteczne, sprawdzone rozwiązania

Zgłoś się, jeżeli chciałbyś:

– podnieść współczynnik konwersji w swoim serwisie, ale wydaje Ci się to niemożliwe, bo „wszystko zostało już zrobione”

– wiedzieć, jakie są realne a nie deklarowane potrzeby eKlienta, gdzie dokładnie powstaje decyzja zakupowa i jak ją rozpoznać

– precyzyjnie określić, które działania e-marketingowe przynoszą konkretne efekty sprzedażowe, aby to właśnie na nich się skupić

– wiedzieć, które mierniki warto aplikować w e-commerce, jak je mierzyć, oceniać i na ich podstawie ustalać cele sprzedażowe oraz jak ominąć popularne pułapki

-mierzyć realny zwrot z inwestycji, by skuteczniej planować kampanie internetowe

– realizujesz sprzedaż za pomocą maila i chciałbyś poznać najnowsze wskaźniki skuteczności e-mail marketingu oraz jak je wykorzystać w codziennej praktyce

– poznać receptę na sukces kampanii performance’owej w social media oraz zasady, którymi należy się kierować przy jej optymalizacji

– podejmować decyzje biznesowe na podstawie konkretnych danych

Dodatkowo:

– podczas Blueffect przeprowadzone zostaną profesjonalne sesje networkingowe, które są wspaniałą okazją do zawarcia nowych znajomości i relacji biznesowych

– eksperci przez cały czas trwania Kongresu są do dyspozycji uczestników, oddając się dyskusji i odpowiadając na indywidualne pytania

– uczestnicy Blueffect jako pierwsi otrzymają najświeższy raport „Web Analytics in Poland Study 2013”

Więcej informacji na: www.blueffect.pl

Do zobaczenia 26 czerwca w Warszawie!

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };