Ile warte są skoki w Sochi

1 800

Jak wynika z monitoringu Pentagon Research, pomimo zakazu reklamowania się sponsorów podczas Igrzysk Olimpijskich, sama transmisja zawodów w skokach narciarskich na średniej skoczni w Sochi osiągnęła ekwiwalent reklamowy na poziomie 4 539 384 złotych.

Najwięcej ekspozycji zanotowano za sprawą austriackiej firmy Fischer, która dostarcza swoje narty dla większości skoczków występujących w konkursie. 

Polski brand odzieżowy 4F dzięki świetnym występom Kamila Stocha oraz polskich skoczków bardzo dobrze pozycjonował się podczas całych zawodów i znalazł się na drugim miejscu, wśród światowych marek produkujących sprzęt narciarski. 

Sponsor kolekcji olimpijskiej uzyskał 1 467 960 zł wartości mediowej. Konkurs na średniej skoczni oglądało średnio 9,4 mln widzów w Polsce.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };