...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

Mimo wakacyjnego czasu media nie przestają skupiać się na kwestiach polityki, ekonomii i afer - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W czerwcu najwięcej doniesień opublikowano za Gazetą Wyborczą, na drugim miejscu jest Rzeczpospolita, za nią tygodnik Polityka. W ścisłej czołówce znalazły się też Wprost i TVN24.

W czerwcu br. liderem zestawienia została Gazeta Wyborcza (665 cytowań). Na podium znalazły się także Rzeczpospolita (660) oraz Polityka (300 cytowań).

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują: Wprost (282 cytowania), TVN24 (267), Newsweek (253), Dziennik Gazeta Prawna (191), RMF FM (189), Puls Biznesu (159), a pierwszą dziesiątkę zamyka Fakt z 141 powołaniami.

Telewizja
Liderem wśród stacji telewizyjnych był TVN24 – 267 powołań. TVN cytowano 122 razy, a TVP2 – 36 razy, TVP Info – 34 razy, a Polsat – 18 razy.

Radio
Spośród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM (189 razy). Na drugim miejscu pod tym względem znalazło się Radio Zet (96), a na trzecim Tok FM (59). Dalej uplasowały się: radiowa Jedynka (54) i Trójka (45).

Tematy
Sposoby finansowania działalności partii politycznych, problemy Hanny Gronkiewicz – Waltz w związku z możliwym referendum w sprawie jej odwołania oraz „filantropijna” działalność Wojciecha Fibaka rozpaliły atmosferę przekazów medialnych.

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania na wyniki rankingów i sondaży, na trzecim doniesienia ekonomiczne.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF