InSocial: jak polska firma może zacząć działalność na chińskim rynku internetowym?

3 396

Jak zacząć działalność na chińskim rynku internetowym? Jaka jest specyfika rynku chińskiego? Czy między Wschodem a Zachodem, jeżeli chodzi o branżę internetową, występują jakieś znaczące różnice? Na te i na inne pytania odpowiada Paweł Wyborski, założyciel i CTO QuarticON.

632 mln chińskich internautów znalazło się w zasięgu reklam i rekomendacji polskiej firmy QuarticON. To pierwsza w naszym kraju i jedna z nielicznych na świecie firm, które zdobyły licencje niezbędne do prowadzenia działań reklamowych w Chinach. Od razu też nawiązała współpracę z największym lokalnym serwisem – Baidu. Zwykle zdobycie pozwoleń na prowadzenie działań reklamowych w Chinach zajmuje około 5 lat. QuarticON, dzięki lokalnym partnerom, udało się to w 3 miesiące.

O tym jak do tego doszło oraz o tym czym różni się rynek chiński od rynków zachodnich opowiada Paweł Wyborski, założyciel i CTO QuarticON.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };