...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

InSocial: nowe narzędzie dla marketerów z branży FMCG

Listonic - polski startup, którego twórcy znaleźli się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu” - razem z Goldbachem udostępnił nowe narzędzie dla reklamodawców z branży FMCG. O szczegółach inMarketReach opowiada Kamila Janiszewski, współzałożyciel Listonic.

inMarketReach bazuje na technologii Listonic i korzysta z zasięgu Goldbach Audience. To pierwsze tego typu narzędzie na polskim rynku reklamy internetowej. Produkt dostępny jest w ofercie Goldbacha od kwietnia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF