Endorfina Events z H&M Rumunia

2 719

Agencja Endorfina Events zakończyła realizację wielopłaszczyznowego projektu dla H&M Rumunia, łączącego działa online i offline. Działania zostały podzielone na kilka etapów: komunikację zewnętrzną prowadzoną poprzez aktywacje w sklepach i podczas największego festiwalu muzycznego w Bukareszcie, współpracę z blogerami oraz komunikację wewnętrzną skierowaną do pracowników H&M w Rumunii.

Projekt stanowił premierę platformy H&M Loves Music w Rumunii dlatego jako oś komunikacji został wybrany festiwal Summer Well. Na potrzeby tego wydarzenia endorfina events stworzyła strefę promocyjno-wizerunkową dedykowaną marce, dodatkowo w ramach scenografii eksponując produkty H&M Home. Aby przekonać uczestników wydarzenia do odwiedzenia strefy, agencja zaaranżowała szereg atrakcji. Wynik był doskonały – podczas dwóch dni festiwalu w zagościło w niej około 6 000 osób.

Równie ważne były działania online i offline poprzedzające Summer Well. W witrynach oraz na lustrach w przebieralniach sklepów H&M pojawiły informacje zachęcające do tworzenia festiwalowych stylizacji, oraz publikowania ich w internecie z hashtagiem #HMxSummerWell. Poprzez to klienci H&M brali udział w walce o bilety na festiwal. W konkursie wzięło udział ponad 1 400 osób a 1 500 fanów zapisało się na event na Facebooku. Do promocji konkursu zaangażowano także dwie popularne rumuńkie blogerki: Sore Mihalache & I’M ALINZ, które mobilizowały swoje czytelniczki do wzięcia udziału w konkursie.

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };