...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Lego Star Wars: nowa kampania

We wtorek 1-go kwietnia rusza multimedialna, dwumiesięczna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowych zestawów z serii Lego® Star Wars™, wprowadzonych na rynek z okazji światowych obchodów 15-lecia kolekcji.

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL dla marki Lego® Star Wars™ potrwa od 1 kwietnia do końca maja. Podzielono ją na dwa etapy. W kwietniu i w maju zostaną przeprowadzone trzytygodniowe kampanie telewizyjne na kanałach ogólnopolskich i dziecięcych. W trzech rotujących spotach 15’ i 30’-sekundowych będą promowane najnowsze zestawy klocków Lego® Star Wars, wprowadzone na rynek w 2014 roku: „Microfighters” – 6 najpopularniejszych statków i pojazdów bojowych w mikroskali, „Great Vehicle” – 4 rozbudowane superpojazdy, w tym znane myśliwce i ostatnia grupa – zestawy klasyczne tj. „Maszyna krocząca AT-AP” i „Statek Droidów”. Działania reklamowe zaplanowano również w internecie z wykorzystaniem takim narzędzi jak, floor ad, różnego rodzaju banery na najczęściej odwiedzanych portalach z grami dla dzieci i w przeglądarce Google oraz spoty pre-roll w serwisie YouTube i na serwisach VOD. Będą to specjalne krótkie mini-filmy z dużą dawką humoru poświęcone sadze „Gwiezdne Wojny”. Z okazji 15-lecia marki Lego® Star Wars™ stworzono także specjalny logotyp z minifigurką Dartha Vadera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Ponadto z okazji obchodów 15-lecia Lego® Star Wars™ w kwietniu i w maju odbędą się specjalne eventy w centrach handlowych w różnych miastach w Polsce. Kalendarz wydarzeń dostępny będzie na www.LEGO.pl.

::

Przygoda z Lego

::

– Serdecznie zapraszamy rodziny z dziećmi w wieku od 2 do 12 lat oraz wszystkich fanów „Gwiezdnych Wojen” na wyjątkowe, całodniowe imprezy Lego® Star Wars™. Podczas eventów dzieci będą mogły wspólnie budować z klocków Lego ogromne figury m.in. Dartha Vadera i Yody, zaprojektować i stworzyć własne statki kosmiczne czy brać udział w konkursach i wygrywać atrakcyjne zestawy Lego mówi Katarzyna Śmietanka, associate marketing manager w Lego Polska.

Aby przybliżyć dzieciom i fanom Lego różnorodność świata Lego® Star Wars™ w ramach akcji BTL w kwietniu pojawi się szereg atrakcji realizowanych z partnerami handlowymi marki. W miejscach sprzedaży będą m.in. wystawione specjalne gabloty z najciekawszymi modelami zbudowanymi z klocków Lego® Star Wars™.

Od kwietnia do czerwca potrwa także intensywna kampania PR skierowana do mediów ogólnopolskich i lokalnych. W jej ramach zostaną także przeprowadzone liczne konkursy z okazji Dnia Dziecka i Dnia Ojca.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF