...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Peppermint wybrał Zortrax

Zakończyła się akcja agencji reklamowej Peppermint pod hasłem "Wybieramy klienta". Darmową realizację kampanii online o wartości trzydziestu tysięcy złotych zdobyła firma Zortrax - producent drukarek 3D.

Aby wziąć udział w pierwszym w historii konkursie, w którym to agencja wybiera klienta, należało wypełnić ankietę, mającą formę krótkiego, dowcipnego testu. Pod adresem wybieramyklienta.pl oraz na serwisie YouTube umieszczony został komplet informacji dotyczących całej kampanii. Akcja skierowana była do marketerów, z którymi agencja już pracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych klientów.

::

Agencja Peppermint wybiera Klienta!

::

– Popularność i zainteresowanie inicjatywą przerosły nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy ponad trzysta zgłoszeń z firm reprezentujących różnorodne branże w całej Polsce – mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Wybór był trudny, a obrady burzliwe. Nasza speckomisja konkursowa wyłoniła finałową trójkę, by ostatecznie wybrać firmę Zortrax, która w najciekawszy sposób odpowiedziała na brief.

Działania reklamowe dla firmy Zortrax wystartują w przyszłym roku. – Mamy świetny, ale wymagający produkt, dlatego istotne było dla nas niestuzinkowe podejście. Zgałaszając się do konkursu znaliśmy dorobek agencji Peppermint i bardzo sposobał nam się ich pomysł na konkurs. Liczymy na to, że nietuzinkowość konkursu będzie miała odzwierciedlenie w dalszych działaniach – mówi Karolina Bołądź, COO z firmy Zortrax, – Wstępne uzgodnienia i propozycje są bardzo obiecujące. W pełni ufamy Peppermint i wierzymy w ich nietuzinkowe podejście – dodaje Bołądź.

Peppermint zajmie się opracowaniem strategii, konceptu kreatywnego i formatów reklamowych dla firmy. Agencja pomoże również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu pokryje marketer.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF