...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pitcher: czyli Tinder dla marketerów!

Powstała aplikacja, która umówi Cię na randkę z agencją reklamową! Pitcher, bo o niej mowa, to aplikacja działająca na zasadzie Tindera. Czy marketerzy ją pokochają?

Aplikacja na razie dostępna jest wyłącznie w Amsterdamie i „pokazuje” jedynie agencje reklamowe, które tam działają. Dostępna na iOS oraz Android. Pozwala na określenie takich kryteriów wyszukiwania jak kategoria marki, typ kampanii reklamowych oraz zakres ceny. Działa analogicznie do Tindera. Na ekranie pokazują się zdjęcia wraz z podpisem agencji reklamowej, naszym zadaniem jest jej zaakceptowanie (przesunięcie palcem w prawo) bądź odrzucenie (przesunięcie palcem w lewo).

Pitcher umożliwia stworzenie krótkiej listy (5 agencji), a następnie skontaktowania się z nimi za pośrednictwem telefonu lub maila. Jak podkreślają twórcy żadne informacje nie są przechowywane bądź też udostępniane osobom trzecim.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja reklamowa Woedend! Jak mówi dyrektor kreatywny Merien Kunst – Marki są coraz bardziej flirtujące, agencje muszą inwestować coraz więcej czasu i pieniędzy w mniejsze projekty i krótsze relacje. Wierzymy, że ta darmowa aplikacja faktycznie zacznie stanowić wartość dodaną dla marketerów – komentuje Kunst.

 

::

 

A czy Wam podoba się wizja randki z agencją reklamową?

Chcecie dowiedzieć się więcej? Tutaj wywiad z twórcami Pitchera.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF