...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Światowy Dzień Łapania za Biust

Ruszyła akcja edukacyjna współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocję aplikacji PiersiBadacze, w której samobadania piersi uczą znani mężczyźni.

W celu zachęcenia kobiet do samobadania piersi powstała bezpłatna aplikacja na iPhone’y i smartfony z systemem Android, w której znani aktorzy, sportowcy i piosenkarze uczą tego, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie piersi. Użytkowniczki aplikacji mogą zadecydować, który ze znanych mężczyzn zagości na ekranie ich telefonu, wybierając Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był Your Man Reminder – aplikacja stworzona dwa lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Twórcy polskiej aplikacji podkreślają, że autorzy oryginalnego rozwiązania z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce.

– Aplikacja, oprócz filmów instruktażowych ze znanymi mężczyznami, zapewnia dostęp do artykułów i porad eksperckich dotyczących onkologii, a także kompendium wiedzy na temat profilaktyki nowotworowej „Warto wiedzieć, by wygrać” –mówi Alicja Zakrzewska, rzeczniczka projektu.

PiersiBadacze w Warszawie

Dodatkowo w Warszawie zorganizowano działania w przestrzeni miejskiej. Sześćdziesięciu PiersiBadaczy promuje w ten sposób samobadanie piersi oraz aplikację. Dodatkowo mężczyźni rozdają ulotki zapraszające na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. Grupa 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na ulotce, wygra podwójne zaproszenie na koncert organizowany tylko dla kobiet. Na scenie pojawią się: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie – tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie, które jest współorganizatorem kampanii.

Kampania PiersiBadacze obejmuje także spoty reklamowe emitowane w TVN oraz TVN Style i działania w sieci Multikino w największych ośrodkach miejskich. Kampania wspierana merytorycznie m.in. przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek, potrwa do 30 lipca br.

ING Życie od początku wspiera kampanię społeczną „Rak. To się leczy!”.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF