Welcome Festival z apelem do rządzących

3 154

Druga edycja Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc dobiegła końca, jednak organizatorom zależy, aby idee przyświecające wydarzeniu nadal wybrzmiewały i inspirowały. W związku z tym powstanie specjalny raport podsumowujący najważniejsze zagadnienia poruszane podczas Welcome Festivalu 2013, który trafi do osób rządzących krajem, regionami i miastami, a także osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc..

W dniach 24 – 25 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbył się Welcome Festival – Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc. W ciągu dwóch dni wygłoszono 20 prelekcji, odbyły się też trzy panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli władz samorządowych, uczelni i biznesu. Druga edycja Welcome Festivalu pokazała, że w Polsce jest wiele osób zainteresowanych tematyką marketingu miejsc, które chcą działać na rzecz budowania silnych marek, zdobywać wiedzę oraz dzielić się doświadczeniami. W wydarzeniu wzięło udział blisko 250 osób.

Pomysł stworzenia specjalnego raportu z Welcome 2013 spotkał się z pozytywnymi opiniami uczestników wydarzenia, a Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy podkreślił, że jet to dobre zwieńczenie festiwalu. –  Pomysł samego Welcome Festivalu był dla mnie od początku bardzo interesujący. A najbardziej obiecująca jest zapowiedź, że powstanie dokument, który będzie apelem do rządzących. Mam nadzieję, że zawrze on postulaty, które tu sformułowaliśmy – mówi Olszewski.

Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo z Welcome Festivalu 2013:

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };