...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wystarczy jeden metr

„1 metr. Proszę tylko o tyle” to hasło kampanii promującej zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów osobowych, zorganizowanej przez m.st. Warszawy i Zarząd Transportu Miejskiego.

Kampania ma zwrócić kierowcom uwagę na zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów – w odległości przynajmniej jednego metra.

W ramach akcji od 30 sierpnia do 30 września,  na 70 autobusach kursujących po Warszawie będzie można zobaczyć plakat autorstwa Krzysztofa Kowalczyka, uznany za najlepszy w konkursie, ogłoszonym w pod koniec lipca tego roku.

Partnerami kampanii są: Miejskie Zakłady Autobusowe, Nextbike, fundacja Rower w Mieście, portal terazrower.pl, portal polskanarowery.pl oraz Warszawska Masa Krytyczna.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF