Jacek Wasilewski zaprasza na szkolenie ze storytellingu!

2 535

Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing – poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

Jaką rolę pełnią wartości w storytellingu? 

 

– Wartości firmy są często przedstawiane jako lista, z którą nie wiadomo dokładnie, co zrobić. W rzeczywistości wartości przejawiają się w opowieści, a zwłaszcza w zawartym w niej konflikcie  – mówi dr hab. Jacek Wasilewski

::

Podczas cyklu szkoleń Jacek Wasilewski poprowadzi szkolenie pt.:

„Wartości firmy a opowieść. Jak to wygląda w komunikacji?”

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

• Poznasz mechanikę przejawiania się wartości w komunikacji
• Dowiesz się, jak ukazać odpowiedni konflikt w opowieści dla wartości
• Przekonasz się, co jest najlepszym wehikułem dla wartości?
• Poznasz różne metody komunikacji wartości firmy

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Jacek Wasilewski, dr hab. w Instytucie Dziennikarstwa UW. Zajmuje się narracjami medialnymi i retoryką. Wydał książki „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” oraz „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”. Tłumaczył też pierwszą książkę o storytellingu po polsku – Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie wydana przez Saatchi &Saatchi.

Na warsztatach narracyjnych pomaga firmom znaleźć storytellingowe rozwiązania ich problemów komunikacyjnych. Jest analitykiem reklam i komunikacji korporacyjnej oraz analizuje semiotycznie kody kultury. Wykładał semiotykę kultury na SWPS, teorie narracji na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też scenarzystą i dramaturgiem (Ojciec Bóg, Teatr Polonia). Współpracuje z firmą Neuroidea, gdzie łączy analizę narracyjną z danymi biometrycznymi – eytrackingiem i facetrackingiem, opierając się na naukowych podstawach analizy narracyjnej. Czerpie z metod językoznawstwa, semiotyki, narratywistyki, psychologii. Pracował również jako kreator opowieści politycznej i jako twórca przemówień. Jego dewizą jest dyskrecja.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };