Jak dostarczyć właściwą wiadomość do właściwej osoby we właściwym czasie?

Marketing automation tematem najnowszej edycji IAB HowTo

94

Rola automatyzacji marketingu w prowadzeniu biznesu będzie stale rosnąć, wpływając
jednocześnie na efektywność sprzedaży, planowanie działań komunikacyjnych czy sposoby
komunikacji z klientami. O definicji, trendach i zmianach, jakie niesie ze sobą marketing
automation dla tworzenia i realizacji strategii marketingowej, opowiedzą eksperci podczas
konferencji „IAB HowTo move from expectations to reality in Marketing Automation”. Wydarzenie
organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych
działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja
najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami
z zakresu reklamy internetowej.
Uczestnicy spotkania „IAB HowTo move from expectations to reality in Marketing Automation”
poznają obecne możliwości automatyzacji oraz perspektywy rozwoju na najbliższe lata. Eksperci
przedstawią także case study marek reprezentujących różne branże i stopnie zaawansowania
automatyzacji marketingu. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do dyrektorów
i managerów zarządzających obszarami marketingu, strategii, sprzedaży, CRM, digitalu czy
eCommerce.
– Wydatki inwestycyjne na automatyzację marketingu w Europie wyraźnie rosną. Marketerzy widzą
ogromną szansę na zwiększanie przychodów, poprzez zastosowanie narzędzi, które umożliwiają
spójną komunikację z odbiorcami we wszystkich kanałach dotarcia. Jednocześnie jednak wybór
narzędzia, wdrożenie go, jak i rozwój kompetencji zespołów w wykorzystaniu potencjału
automatyzacji stanowią ogromne wyzwanie. Celem najbliższej konferencji jest pokazanie, jak realnie
przełożyć możliwości rozwiązań marketing automation na biznes. Chcemy pomóc firmom podjąć
trafione działania taktyczne oraz dać wiedzę niezbędną do przygotowaniu długofalowej strategii
rozwoju – podkreśla Artur Kończyński, członek Rady Programowej konferencji, partner zarządzający
K2 Digital Transformation.
Wśród ekspertów IAB HowTo znajdą się marketerzy, eksperci ds. e-commerce, analitycy, a przede
wszystkim praktycy wdrożeń rozwiązań MA. Będą to m.in.: Rusty Warner z firmy Forrester, Adam
Kutyma, związany z obszarem analityki biznesowej i Data Mining w Play, Bartosz Tertil, który
współtworzy między innymi Centrum Usług Big Data w Deutsche Telekom AG, Roy Egas, Head of

Digital & Senior Product Owner w OfficeDepot, Ewelina Ciach z SAP Hybris, która wdraża innowacje
i strategiczne transformacje marketingu, e-Commerce & CRM, Kamil Konikiewicz, który w SAS
Institute prowadzi zespół Praktyki Analitycznej, Artur Kończyński, partner zarządzający w K2 Digital
Transformation, Monika Krawczyk, czyli Digital Media Director w K2 Media oraz Derick Wiesner
z IBM.
Wśród partnerów wydarzenia znalazł się Monday – agencja komunikacji. Patronat medialny objęły:
gazeta.pl, Internet Standard, IT WIZ, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Na Temat, Wirtualna
Polska Media.
Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne. Opłata dla firm członkowskich IAB wynosi 990 zł netto, a dla
firm niezrzeszonych 1190 zł. Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł
netto. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo,
posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów certyfikacyjnych.
Więcej informacji: https://marketingautomation.howto.iab.org.pl/

###

O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą ponad 200 najważniejszych
firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe
i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania
internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-
marketingowe, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Przygotowuje raporty i badania rynku online,
m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem
konferencji (Forum IAB, MIXX), warsztatów i szkoleń (Internet Week, IABHowTo, FutuLab). Jednym z flagowych
projektów IAB Polska jest DIMAQ – program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe,
Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oraz Krajowej Izby Gospodarczej.  www.iab.org.pl
Kontakt
Dorota Zawadzka
Dyrektor ds. komunikacji i PR
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
T: +48 572 942 388
E: d.zawadzka@iab.org.pl

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };