...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak uniknąć nieporozumień w zespole?

Masz czasem wrażenie, że są osoby, które za nic w świecie nie mogą zrozumieć prostych poleceń?

Masz już dość tłumaczenia, bo czujesz, że niektórzy pracownicy i tak nie rozumieją poleceń? Czy zastanawiałeś się nad tym, że mogą je oni rozumieć w inny sposób?

Za każdym razem gdy chcesz mieć pewność, że zostałeś zrozumiany zadaj na koniec proste pytanie:
Jak Ty to zrozumiałeś? Powiedz mi o tym, abym miała/miał pewność, że rozumiemy się podobnie”.

Dzięki temu na tym etapie będziesz w stanie wychwycić te informacje, które rozumiecie inaczej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF