...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak łączyć sztukę z biznesem?

Bogusław Deptuła, redaktor naczelny magazynu "Art&Business", opowiada o łączeniu sztuki z biznesem w czasach transformacji - tuż po 1989 roku i obecnie. Wyjaśnia, jak wygląda polski rynek dóbr luksusowych oraz czy warto inwestować w sztukę. Tłumaczy też, dlaczego internetowe aukcje ze sztuką stają się coraz popularniejsze.

– Ceny za polską sztukę są oczywiście dużo niższe, ale ja bym tu widział raczej atut i zachętę dla kolekcjonerów czy biznesmenów, bo to pokazuje, że sztuka nie jest u nas bardzo droga i że warto w nią inwestować – mówi Deptuła.

Tłumaczy, czego konkretnie biznes oczekuje od sztuki, a na co liczą artyści ze strony kolekcjonerów. Deptuła opowiada też, jak popularyzacja internetu i mediów społecznych może wpłynąć na zachowania osób zainteresowanych sztuką i tych inwestujących w nią.

::

Pełna treść wywiadu dostępna jest w czerwcowym wydaniu miesięcznika „Brief” (nr 164/2013)

Bogusław Deptuła - Art&Business, Aneta Nowak - Brief

Magazyn Art&Business

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF