Jak podnieść bezpieczeństwo e-konsumentów – poradnik

1 229

Członkowie Grupy Merytorycznej e-Izby: Promocja oraz usługi IT dla e-commerce, eksperci z Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu oraz serwisów //CertyfikatySSl.pl i Nazwa.pl stworzyli zbiór porad i wskazówek dla sklepów online – „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów” na temat rozwiązań dla e-handlu.

Pod adresem Ecommercepolska.pl/pl/59-968-dobre_praktyki można pobrać zarówno raport „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów”, jak i „Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska”.

– Certyfikaty SSL stają się synonimem bezpieczeństwa i sukcesu w e-biznesie. Dlatego polecam ten poradnik wszystkim, którzy już mają swój e-sklep lub dopiero planują jego otwarcie. Bezpieczeństwo to dobra strategia w każdym biznesie  – mówi Jarosław Dolega z CertyfikatySSL.pl.

 W poradniku znalazły się informacje o benefitach, jakie niesie za sobą posiadanie takiego narzędzia jak SSL,  przedstawiono różne wersje i ceny certyfikatu, a następnie zebrano wskazówki, który typ wybrać w zależności od potrzeb. Ostatnim elementem poradnika jest przedstawiony krok po kroku proces instalacji SSL wyjaśnia Patrycja Staniszewska, dyrektor biura e-Commerce Polska.

– Brak oznaczeń w postaci kłódki, protokołu https:// czy zielonego paska adresu WWW może powodować, że użytkownik nie będzie chciał korzystać z serwisu, a tym bardziej dokonywać w nim zakupów. Spadek sprzedaży, odpływ użytkowników, utrata zaufania obecnych i potencjalnych klientów, negatywny wpływ na wizerunek firmy – to tylko niektóre konsekwencje, które mogą wiązać się z brakiem certyfikatu SSL w sklepie internetowym. Czy oszczędność rzędu kilkuset złotych rocznie jest tego warta – komentuje Kalina Pieciun-Regulska, dyrektor działu marketingu w Nazwa.pl. 

 :: ::

E-commerce jest tematem głównym majowego wydania miesięcznika „Brief”. Zapraszamy do lektury!

 

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };