Jak zwierzę

2 844

Przedstawiamy dwie kampanie reklamowe, których kreacje bazują na zestawieniu ludzi i zwierząt na jednym zdjęciu. Jedna z nich to kampania banku Barclays, druga to polska kampania „Paka dla bezdomniaka”.

Akcja charytatywna pomagająca bezdomnym zwierzętom. Każdy chętny może wpłacić wybraną kwotę na konto, lub przekazać paczkę z żywnością do schroniska w Korabiewicach, gdzie mieszkają koty, psy, konie, świnie, kozy, a nawet niedźwiedzie.

W reklamach, ambasadorzy akcji, zostali zestawieni na kolażach właśnie ze zwierzętami. W przedsięwzięciu biorą udział między innymi Andrzej Chyra, Piotr Adamczyk, Edyta Olszówka czy Skiba.

  • Barclays

Ten bank z Wielkiej Brytanii, również postanowił posłużyć się zwierzętami do swojej kampanii zatytułowanej „Discover your Financial Personalisty” (tłum. odkryj swoją finansową osobowość). Według Barclays każdy klient ma indywidualne podejście do inwestowania, dzięki swojej reklamie zadaje im pytanie na przykład: czy jesteś sprytny?

A Wam która reklama bardziej się podoba, nasza rodzima, czy ta zza granicy?

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };