Jaką rolę w kształtowaniu silnej marki odgrywa współpraca na linii: przedsiębiorcy – administracja publiczna – uczelnie?

8 071

Debata: Jak zbudować silną markę? Okazuje się, że najważniejsza jest współpraca i wzajemne inspirowanie się trzech płaszczyzn – administracji, biznesu oraz uczelni i doradców marketingowych.

Do takich wniosków doszli uczestnicy debaty podczas 4 edycji Forum Praktyków Marketingu Miejsc, zorganizowanego przez platformę Brief for Poland oraz Biuro Promocji Zakopanego 24 października 2014 roku w Zakopanem. W debacie wzięli udział: Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego; Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego; Tymoteusz Mróz, właściciel Infogram; Kazimierz Nędza z Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury oraz January Świerk, właściciel restauracji „Mała Szwajcaria”.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };