K2 Media pro bono dla Fundacji Rozwoju Wolontariatu

1 283

Fundacja Rozwoju Wolontariatu rozpoczyna współpracę z K2 Media w zakresie opracowywania strategii rozwoju dla programu „Projektor – wolontariat studencki” oraz wsparcia marketingowego i budowania wizerunku.

Strategia obejmie działania interaktywne, marketingowe i wizerunkowe. Planowana jest współpraca długoterminowa, zakładające późniejsze wdrażanie przez agencję i Fundację wypracowanych rozwiązań.

– Współpraca Fundacji Rozwoju Wolontariatu ze specjalistami z K2 Media to połączenie zaangażowania i pasji wolontariuszy – popartego wieloletnim doświadczeniem Fundacji we wspieraniu innowacyjności i wyrównywaniu szans edukacyjnych – z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem zespołu K2 Mediamówi Zofia Wodnicka, dyrektor marketingu Fundacji Rozwoju Wolontariatu.

Współpraca ma charakter pro bono. Jednocześnie prezes zarządu Grupy K2, Janusz Żebrowski, dołączył do Rady Programowej Fundacji.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };