Kampania reklamowa Opitma DHA w placówkach medycznych

2 387

Najnowsza kampania reklamowa marki Optima prezentuje wprowadzoną niedawno do sprzedaży margarynę Optima DHA, której producentem jest Kruszwica SA. Spoty promocyjne emitowane są między innymi w ogólnopolskiej sieci ekranów w placówkach medycznych – HealthTV, gdzie łączna ilość wyświetleń spotów przekracza 3 miliony.

Dodatkowymi działaniami zarekomendowanymi przez firmę Admotion – właściciela i operatora sieci ekranów – jest utworzenie dedykowanego bloku ciekawostek produktowych. Jest to nowa i bardzo popularna forma promocji nazywana content marketingiem. Materiały w postaci treści informacyjno – edukacyjnych i ciekawostek emitowane są w stałym bloku zdrowotnym i są systematycznie aktuali

zowane na nośnikach HealthTV. Takie działanie ma na celu naturalne budowanie świadomości marki poprzez ciekawe materiały edukacyjne.
Działania realizowane na zlecenie domu mediowego Starcom będą prowadzone przez 3 miesiące, dzięki czemu kampania dotrze do ponad 6 mln pacjentów.

Reklamodawcy z różnych branż, coraz częściej wybierają ten rodzaj komunikacji marketingowej, ze względu na naturalne zalety reklamy w placówkach medycznych, w których osoby oczekujące często nie mają na czym skupić swojej uwagi. Dodatkowym atutem jest wyświetlany na ekranach Admotion – feel good content, który wprowadza pacjentów w dobry nastrój oraz sprawia, iż subiektywnie odczuwalny czas oczekiwania na wizytę maleje.

HealthTV swym zasięgiem obejmuje 92 placówki medyczne w całej Polsce należące m.in. do sieci LUX MED, Affidea, Polmed, Scanmed Multimedis i CenterMed.

::

Materiały prasowe

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };