Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl

3 984

13 stycznia br. wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania przez internet wizyt lekarskich w prywatnych gabinetach. Kampania obejmuje działania zarówno w telewizji, jak i w internecie.

Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl potrwa 4 tygodnie. Spot telewizyjny emitowany jest w stacjach TVN i TVP oraz kanałach tematycznych TVN i Polsat. W internecie wykorzystywany jest format wideo (w serwisie YouTube). Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki ZnanyLekarz.pl wśród pacjentów i lekarzy. Dodatkowo promuje ona możliwość wygodnego umawiania wizyt lekarskich za pośrednictwem serwisu (dzięki wyszukiwarce znalezienie specjalisty i rezerwacja terminu zajmuje najwyżej kilka minut). Za kreację kampanii odpowiada agencja MarketShare, a za jej zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

ZnanyLekarz.pl jest największym w Polsce serwisem, który umożliwia umawianie wizyt lekarskich online – łącznie pacjenci skorzystali z tej funkcji już 92 tys. razy, a kolejne 100 tys. dodali do swoich kalendarzy online sami lekarze. Jeśli przyjmiemy, że średni koszt wizyty lekarskiej w prywatnym gabinecie wynosi w Polsce 100 zł, to poprzez ZnanyLekarz.pl umówiono wizyty o łącznej wartości 20 mln zł.

Informacje o ZnanyLekarz.pl

ZnanyLekarz.pl to serwis ułatwiający pacjentom znalezienie lekarza i wygodne umówienie wizyty przez internet. Portal należy do grupy DocPlanner.com, która rozwija podobne serwisy w 25 krajach na świecie. W ZnanyLekarz.pl jest obecnie 125 tys. profili lekarzy, a miesięcznie serwis odwiedza ponad 2 mln pacjentów.

znanylekarz.pl

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };